1400-08-15 13:38
621
0
76901
امام جمعه بندرگز:

مهمترین مولفه برای مبارزه با استکبار در فضای مجازی سواد رسانه‌ای است

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز استکبار از فضای مجازی برای ضربه به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و مهمترین مولفه برای مبارزه با استکبار در فضای مجازی سواد رسانه‌ای است.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری یکی از اهداف و برنامه های خود را احیاء مبارزه با ظلم و ستم مطرح کرد و این مسئله باعث بیداری ملت‌های آزادی خواه جهان شد .

امام جمعه بندرگز ادامه داد: ایجاد جبهه مقاومت به ویژه در کشورهای اسلامی و منطقه از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و دشمن همواره برای حذف انقلاب و توقف آن در منطقه در تلاش است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: تبعید علمدار انقلاب اسلامی، شهادت و کشتار دانش آموزان و دانشجویان و جنگ تحمیلی از موضوعاتی بود که مستکبران برای مهار انقلاب اسلامی به کارگیری کردند.

وی گفت: دشمن تلاش کرد که انقلاب اسلامی عالمگیر نشود ولی به برکت مجاهدت های ملت ایران شاهد توفیق روز افزون انقلاب هستیم و روزی شهید فهمیده ها جان خود را فدا کردند که آرمان انقلاب زنده بماند و امروز شهید لندی ها برای صیانت از خانواده شهدا تلاش می کنند و به دل آتش می زنند.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز دشمن از فضای رسانه برای شائبه افکنی استفاده می کن،  یکی از گفتمان های انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد مبارزه با استکبار است و برای اینکه بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم باید در استفاده از فضای مجازی سواد رسانه ای داشته باشیم و دانش آموزان و دانشجویان ما باید آموزش لازم را ببینند و باید قدرت تحلیل را داشته باشند تا هر چیزی را باور نکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.